سیاه مشق دل
ساعت ۱:٥٠ ‎ب.ظ روز شنبه ۳۱ فروردین ،۱۳٩٢  کلمات کلیدی:

در لابه لای مهربانی،

غوطه ور در امواج عشق،

در اندیشه در ذهن

رو به آسمان،

مقصد بی انتها، نشانی؛ کوی معراج.

حقیقت متبلور در دستان،

نگاه ناجی توست...

در اندیشه و خیال

فقط صدای توست...

درد، رقص کنان، برپاست

تسکین این زجر انتظار

فقط حضور توست...

بی تابی در سرانگشتانم

برای سایش عشق

قصه ای تکراریست،

راه رهایی، فقط وجود توست....

 30فروردین 1392 ساعت 24


 
ردپای نظریات یادگیری در آموزش هنر
ساعت ۱٠:۳٢ ‎ق.ظ روز دوشنبه ٢٦ فروردین ،۱۳٩٢  کلمات کلیدی:

هنر در تداوم خود نیاز به آموزش دارد. این آموزش می تواند در قالب آموزش رسمی و یا غیر رسمی باشد اما چیزی که اهمیت دارد این است که در هر دو شیوه پای یادگیری در میان است.

 


 
سیاه مشق دل
ساعت ۱٠:٤٧ ‎ق.ظ روز شنبه ٢٤ فروردین ،۱۳٩٢  کلمات کلیدی:

خدایا می خواهم در انگاره ذهن ابدیت، در جای جای بودن خاکی فریاد بزنم و بر تقدیر نفس گیرم هق هق گریه سر دهم. اشکانم را بر ثانیه های بی تاب زمانم می سایم و از اعماق قلبم بر این زندگی آه حسرت هدیه می دهم. دستاورد بودنم چیست؟


 
ارزیابی کیفیت در گروههای آموزشی دانشگاهی
ساعت ۱٢:٢٠ ‎ب.ظ روز چهارشنبه ٢۱ فروردین ،۱۳٩٢  کلمات کلیدی:

ارزیابی کیفیت در گروههای آموزشی دانشگاهی[1]

در دو دهة گذشته، کیفیت بعنوان یکی از چالش های مهم نظام های آموزش عالی، همواره در مرکز توجه دانشگاهها و مراکز آموزش عالی قرار داشته است. برای بهبود کیفیت دانشگاهی لازم است به ارزیابی درونی و برونی گروه های  آموزشی پرداخته شود.

 



[1] - برگرفته از کتاب ارزیابی برونی کیفیت در گروههای آموزشی دانشگاهی؛ نوشتة عباس بازرگان و فاخته اسحاقی، که در سال 1389 توسط انتشارات دوران، منتشر گردیده است.